30. októbra: Typy cestujúcich z pohľadu OTAs – zistite aké zvyky a vzorce správania sa opakujú u cestujúcich keď knihujú. Zistite ako ich môžete lepšie osloviť a získať tak viac verných zákazníkov.
Milí užívatelia,
zaregistrujte sa na náš 30-minútový webinár, ktorý sa bude konať 30. októbra a kde vám predstavíme výsledky nášho najnovšieho výskumu: typy cestujúcich z pohľadu OTAS a ako ich najlepšie osloviť.
Pozrieme sa spoločne na:
Výsledky našej analýzy viac ako miliardy signálov pri knihovaní cestovného obsahu cez GDSy
Prehľad šiestich typov cestujúcich, ich vzorcov správania pri knihovaní a cestovných zvykov
Príklady spôsobov akými môžete jednotlivé typy cestujúcich osloviť a budovať ich lojalitu naprieč celým procesom cesty
V rámci tejto kampane sme tiež vydali zbrusu nový eBook, ktorý si môžete stiahnuť tu. Na 55 stranách si prečítate ako sme poznatky z nášho výskumu overili na viac ako 3 000 cestujúcich.
Aby ste mohli jednotlivé typy cestujúcich osloviť čo najlepším spôsobom musíte ich najprv dôkladne poznať. Zorientujte sa rýchlo vo všetkých 6 typoch vďaka našej infografike.
Všetky podporné materiály si môžete ľahko stiahnuť tiež v hubu kampane.
Váš Travelport
Comments