Vážení užívatelia,
nižšie nájdete informácie týkajúce sa rušenia/zmeny leteniek u dopravcov, ktorí pôvodne vyžadovali vystavenie EMD využitelné pre budúci nákup leteniek (EMD transportation voucher). Tento typ EMD bohužiaľ zatiaľ nie je v Galileu implementovaný. Dopravcov sme požiadali o alternativny postup pre agentúry používajúce GDS Galileo. Zatiaľ sme získali informácie od QR, OK/QS, MK, AF/KL, OU (podrobnejšie informácie v priloženom Excelu).
Informácie od AF/KL
Nutné vloženie „Keep PNR live“ - TUR segment.
Informácie od OK/QS
OK/QS povoľujú ponechanie letenky a ich výmenu, akonáhle bude chcieť cestujúci letieť. Pre udržanie rezervácie je možné vložit „Keep PNR live“ - TUR segment.
Informácie od MK
MK povoľujú ponechanie letenky a ich výmenu akonáhle bude chcieť cestujúcí letieť. Pre udržanie rezervácie je možné vložit „Keep PNR live“ - TUR segment.
Informácie od QR
Letenku vymeňte na najneskorší možný dátum v rámci uvedených podmienok dopravcu.
Informácie od OU
Letenky prevystavte na nový/fiktívny termín na najneskorší možný dátum v rámci podmienok dopravcu). Keď bude mať cestujúcí dátum cesty letenka sa znovu prevystaví.
Refundácia:
Pokiaľ v systéme dostanete túto odpoveď, znamená to, že dopravca zakázal refundáciu v systému Galileo:
UNABLE TO PROCESS ELECTRONIC TICKET REFUND
NOT AUTHORIZED
V GRM: NOTICE: UNABLE TO PROCESS ELECTRONIC TICKET REFUND
Zatiaľ vieme o týchto dopravcoch: AF / KL / LX / LY / UX / EK / LH / OS
Radi bysme vás pozvali na webinár túto stredu 25. 3. v 15h00. Webinár bude venovaný prevažne GRM refundáciám a výmenám v dobe COVID-19.
Budete se môcť taktiež podeliť o svoje doterajšie skúsenosti so zmenami a refundáciami, ktoré momentálne uskutočňujete.
Na webinár sa prihlásite tu:
S pozdravom
Vaš Travelport
Comments