top of page

Čo môže TMC urobiť, aby si získala a udržala klientelu a zvýšila tak príjmy?


Milí užívatelia,

v rýchlo sa meniacom prostredí nášho odvetvia, kde 68 % cestujúcich knihuje viac ako polovicu svojich ciest cez neautorizované distribučné kanály sa agentúry, ktoré sa starajú o korporátnu klientelu musia chopiť iniciatívy.

Vďaka našej najnovšej infografike sa môžete pozrieť čo vaši korporátni klienti hľadajú a tipy, ako môžete zabezpečiť, aby im vaša ponuka služieb lepšie vyhovovala a to v priebehu celého procesu.



Dnešní obchodný cestujúci sa menia – odpovedá vaša ponuka služieb ich potrebám?

Rozdiel medzi tým, čo korporátni klienti chcú a čo TMC môžu ponúknuť nabúrava tradičný obchodný model TMC.

Aby TMC získali a udržali si klientov, potrebujú byť agilné v tom, akým spôsobom spravujú ponuku svojich služieb.

Ale ako?

Stiahnite si nášho najnovšieho sprievodcu a zistíte:

  • Ako sa dostať k obsahu, ktorý dnešní obchodní cestujúci vyhľadávajú

  • Aké existujú stratégie pre zvýšenie objemu rezervácií, ktoré zodpovedajú firemnej politike a pre rozšírenie SLA

  • Ako svojmu tímu uľahčiť predaj leteniek, hotelov a požičovní áut



Na našom hubu venovanom TMC kampani nájdete ďalšie užitočné informácie a veľa inšpirácií, napr. prípadové štúdie, blog a webináre.


Váš Travelport



0 comments

Comments


bottom of page