Milí užívatelia,
predávate letenky a ďalšie cestovné služby online? Prinášame vám poriadnu porciu novej inšpirácie a najnovšie výsledky nášho prieskumu trendov.
Vyspovedali sme viac ako 2 000 cestujúcich v 10 krajinách, aby sme zistili, prečo, kedy a ako využívajú pri svojich cestách služby OTAs. Naša nová infografika vám ukáže to najdôležitejšie z každej fázy cesty: inšpirácia, nákupu, rezervácia pred cestou, počas cesty a po ceste.
Tiež sme publikovali nového sprievodcu, o ktorom si myslíme, že vám rozhodne príde vhod: Ako môžu OTAs optimalizovať konverzie v priebehu zákazníkovej cesty
Sprievodca obsahuje množstvo informácií nového výskumu, prípadové štúdie a trendy. Nechýba v ňom:
Výskum od viac ako 2 000 cestujúcimi, ktorí využívajú služby OTAs pre inšpiráciu alebo rezerváciu svojej cesty
Praktické návody, ako zvýšiť konverzie a príjem z doplnkových služieb
Príklady zákazníkove cesty a profilov vytvorených online agentúrami
Technológie, ktoré vám môžu pomôcť personalizovať, a tým pádom zdokonaliť zákazníkovu zážitok
Ako čerešničku na torte vám prinášame ešte niekoľko ďalších užitočných zdrojov inšpirácie:
Váš Travelport
Comments