Zákazníci očakávajú skvelé digitálne zážitky, ktoré sú intuitívne, bezproblémové a rýchle. Zatiaľ čo mnohé iné odvetvia posúvajú hranice digitálnych inovácií, predaj v cestovnom ruchu zaostáva. Odvetvie cestovného ruchu však bolo inovátorom v oblasti technológií už v minulosti a môže byť opäť lídrom.
Ste pripravení na to, aby ste sa stali modernými?
POTREBY ZÁKAZNÍKOV:
MULTIPLE WEBSITES
ENDLESS COMPARISONS
COMPLEX BOOKINGS
JEDNA MODERNÁ CESTOVNÁ KANCELÁRIA
AGENTÚRY, STOJÍME ZA VAMI
Travelport
JEDINÁ TECHNOLOGICKÁ SPOLOČNOSŤ, KTORÁ INVESTUJE
V POSILŇOVANÍ AGENTÚR, ABY ZMENILI SVOJE PODNIKANIE A STALI SA LEPŠÍMI PREDAJCAMI.
Ostatné platformy
SÚ URČENÉ NA OPTIMALIZÁCIU VZŤAHOV NA STRANE PONUKY. NIE SÚ ZAMERANÉ NA MODERNÝ AGENTÚRNY PREDAJ.
A JE TO VÝHODNÉ PRE DODÁVATEĽA
Moderný predaj je výhodný nielen pre cestovné kancelárie a spotrebiteľov, ale aj pre dodávateľov.
Pretože keď majú zákazníci na výber z väčšieho počtu dodávateľov, produktov a doplnkových služieb, je pravdepodobnejšie, že nájdu ideálne možnosti - a teda aj viac minú.
Moderný predaj tiež pomáha nastaviť správne očakávania zákazníkov, aby vedeli, čo kupujú, bez ohľadu na to, kde si objednajú. To znamená spokojných zákazníkov, ktorí nastupujú do lietadla, ubytovávajú sa v hoteli, alebo si preberajú kľúče od prenajatého auta.